Sunday music #16








Battle Beast este o trupă finlandeză de heavy metal / power metal ce a luat naștere în anul 2008, în inima capitalei, Helsinki.

Cele mai cunoscute melodii ale lor, apreciate de fani și nu numai, sunt Black ninja, Touch in the night (una dintre perferatele mele), Let it roar, Madness, Out of control și arhicunoscutul cover al trupei W.A.S.P, Wild Child.


King for a day este primul single extras de pe albumul cu numărul patru al trupei, Bringer Of Pain, album care va fi lansat în luna februarie a anului 2017. Eu personal abia aștept această nouă filă din povestea trupei, Battle Beast nu m-au dezamăgit niciodată și sper să revină în București cu un concert, și unul cap-de-afiș !!, deoarece concertul susținut de ei în deschiderea trupei Sabaton de acum aproximativ doi ani, l-am ratat. 





I am a space traveler on a distant Planet X
Seeking directions back to Earth
My heartbeat's everlasting
I fear not the unknown
The thought of you drives me on

Just let it roar
There is hell inside of me that no one knows
Just let it roar, oh baby
Put your fire in my soul


Ce părere aveți de coperta albumului? Mie mi se pare super...roarrr \m/

Share this:

CONVERSATION

2 comentarii:

  1. Recunosc ca nu am auzit de trupa aceasta si nici nu ar fi pe placul meu. Nu e genul meu de muzica. Mai degraba fratele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apreciez comentariul si sinceritatea :) poate trupa este pe placul fratelui, daca ar fi asa, m-as bucura tare :)

      Ștergere