Secret Santa - Blogger Edition 2017



Așa cum vă puteți da seama din titlu am participat, pentru a doua oară consecutiv, la Secret Santa-ul organizat de către Alexandra  și Oni, cărora vreau să le mulțumesc pentru invitație și să-i felicit pentru această super idee.

În caz că ați ratat postarea de anul trecut, vă las aici linkul pentru a vedea ce am primit eu, ce am trimis și cine a mai participat la Secret Santa. Anul acesta mulți dintre participanții de anul trecut au renunțat din diverse motive. Păcat, spun eu, pentru că toată această organizare și pregătire a cadourilor este pur și simplu încântătoare. Cu această ocazie mi-am dat seama că ador să pregătesc cadouri (chiar și ) pentru o persoană pe care nu o cunosc personal, singurul lucru pe care îl știu cu certitudine este că adoră să citească, dragostea pentru lectură aducându-ne pe toți laolaltă în această frumoasă "misiune" de Secret SantaJ Dar să nu mai lungesc vorba, iată ce am primit eu anul acesta de la Alexandra, una dintre blogerițele de pe pagina Universeof books

Vreau să spun că m-am speriat puțin când am văzut coletul, deoarece acesta era imens, "ascuns" într-un carton. L-am desfăcut nerăbdătoare și emoționată și am descoperit aceste cadouri extrem de frumos împachetate și cu mesaje încântătoare, care m-au făcut și mai curioasă J



Nu-i așa că nu-ți vine să le desfaci de frumoase ce sunt, dar în același timp mori de nerăbdare să afli ce se ascunde în spatele lor?



Iată și comoara ! La așa ceva chiar nu mă așteptam. Un tablou (cred că pot să îl numesc astfel..) cu sfoară și cârlige de care pot agăța imagini, poze, poate chiar și cartonașe cu diferite mesaje, precum sunt cele atașate drept exemplu. Lângă ramă se găsește un pachet cu câteva cârlige sub formă de steluțe, absolut adorabile. 



Șiii, bineînțeles, cărți. Două cărți superbe, pe care mi le doream de foartă multă vreme, dar pe care nu apucasem să mi le achiziționez. Cum de ce? Pentru că lista mea de must-read este foooarte lungă J

Am citit Născută din fum și os anul trecut și mi-a plăcut enorm de mult. Vreau să o recitesc, apoi să mă delectez cu Vremuri de sânge și străluiciri de stele. Elias și spioana cărturarilor este o carte despre care nu știu foarte multe detalii, însă sunt tare curioasă cum este și, bineînțeles, și aceasta se regăsea pe lista mea.



Acestea fiind spuse, vreau să îi mulțumesc încă o dată Alexandrei pentru minunat de perfectul cadou. Ai fost un Secret Santa de nota 10 + . Mulțumesc !

Vouă vreau să vă urez Sărbători fericite alături de cei dragi și sper că aveți parte de lecturi memorabile și în aceste zile speciale J

Lista bloggerilor care au participat anul acesta la Secret Santa:

 Eu (Ioana Alexandra) de pe Twistinmysobriety

 Alexandra  de la Pierduți în Literatură

Oni de la Books vs Reality

Iuliana de la Glasul Literaturii

Andrei de la Nasu-n carte

Raul de la Stoica Raul


Roxana de la Bufnița Rouz

Ana U. de la Diversity factor

Ana B. de la Far away from reality

Dumitrița de la World of Books Web

Răzvan de la Răzvan Timar


Ștefi de la Books and Stuff

Alexandra de la Universe of Books

Amalia de la Amalia Danciu


Daria de la Cărțile Nopții

Share this:

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Ce frumos! Să te bucuri de ele! Sărbători fericite! ❤

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce cadou simpatic! E chiar frumos și să te bucuri de el. Și eu sunt foarte curioasă în legătură cu cele două cărți, ambele sunt pe wish list-ul meu și sper să le citesc la anul. :D Aștept recenziile cărților! Sărbători fericite și mult succes în tot ce-ți propui în anul care vine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Sarbatori fericite si tie si lecturi cat mai bogate :*

      Ștergere