Secret Santa Blogger Edition 2018




Merry Christmas, my dear reader ! ^^ Este Ajunul Crăciunului, o seara deosebită pe care cei mai mulți dintre noi o petrec alături de cei dragi, impodobind bradul, despachetând cadouri, bucurându-ne de prezența persoanelor iubite.

Cadoul meu special de la Moșul meu special și secret l-am deschis acum câteva zile, iar pe această cale vreau să vă anunț că este pentru a treia oară consecutiv când particip la Secret Santa între bloggeri, un proiect tare frumos inițiat de Oni de la Books vs. Reality și Alexandra de la Pierduți în literatură.  Vreau să le mulțumesc din suflet că m-au întrebat și acest an dacă doesc să particip, am prins tare drag de acest proiect și este unul dintre motivele pentru care aștept cu nerăbdare sărbătorile de iarnă. 

Anul acesta au participat 21 de bloggeri (vedeți lista cu numele fiecăruia mai jos), iar pentru mine Moșul a făcut echipă cu Alexandra de la Pierduți în literatură.

Cutia arăta cam așa, extrem de frumos împodobită de Alexandra. M-am îndrăgostit pe loc de ea, nu vă mai spun cât de bine mirosea înăuntru (un amestec de aromă de bomboane de ciocolată la care Alexandra a adăugat un parfum). Divin !



Am scos cadourile din cutie, am admirat fiecare lucru în parte și am încercat să ghicesc titurile celor două cărți. Am citit și felicitarea, care m-a încântat foarte mult !



După cum se poate observa, acestea sunt cadourile pe care le-am primit: o carte pe care mi-o doream foarte mult, Red Sparrow (am văzut filmul, mi-a plăcut foarte mult subiectul, iar Jennifer Lawrence este una dintre actrițele mele preferate) și o carte de care auzisem (Kinderland), dar nu-i acordasem prea multă atenție, însă sunt tare curioasă să o citesc, iar coperta este foarte drăguță; o cană simpatică plină ochi cu bomboane de ciocolată și un ceai de la Cărturești, alte bomboane de ciocolată, felicitarea semnată de Alexandra și un breloc-bufniță tare simpatic. Ah, să nu uit și de mini-globulețele sub formă de stea și cizmuliță care accesorizau foarte frumos cutia și de beteala asortată.



Nu-i așa că totul arată frumos? Mulțumesc, Alexandra, încă o dată, pentru acest cadou special. M-a bucurat foarte mult ! ^^

Dacă doriți să aflați pentru cine am fost eu Secret Santa și să descoperiți ce cadouri au primit ceilalți colegi ai mei, vă invit pe blogurile lor, sunt sigură că veți descoperi lucruri minunate !



1 - Alex (de la Pierduți în Literatură
2 - Alexandra (de la Hoața de cărți)
3 - Ana (de la AnaReads)
4 - Anamaria (de la Anamaria White)
5 - Andreea (de la Blog de idei)
6 - Andrei (de la Nasu-n carte
7 - Antonia (de la Read It Out)
8 - Cătălina (de la Starlitpsyche)
9 - Daria (de la Cărțile nopții) 
10 - Ghanda (de la Jurnalul unei cititoare)
11 - Ioana (de la Twistinmysobriety
12 - Ioana (de la Din dragoste pentru cărți) 
13 - Iuliana (de la Glasul Literaturii
14 - Iuliana (de la Captive in the world of books)
15 - Lavinia (de la Lavinia Reads)
16 - Lexi (de la Tărâmul cu cărți)
17 - Onisim (de la Books vs Reality
18 - Raul (de la Stoica Raul
19 - Simona (de la Pălărisme) -
20 - Sînziana (de la Vampress Bathory Reads)
21 - Tris (de la În numele cărților)

Voi ce ați primit de la Moșu’ acest an? Vă urez Sarbatori fericite alături de cei dragi și să aveți parte de cât mai multe lecturi inspirate ! ^^

Share this:

CONVERSATION

6 comentarii:

  1. Mă bucur nespus de mult că ți-au plăcut! Am fost și mai fericită când am văzut comentariul tău în legătută cu cartea ”Red Sparrow”. ♥

    Sărbători fericite! ♥
    Kisses

    RăspundețiȘtergere
  2. O doamneee ce frumos aratăăă! Lectură plăcutăăă! Merry X-Massss!♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, arata foarte frumos :) Multumesc, Craciun fericit si tie ^^

      Ștergere
  3. Frumos cadoul!��
    Lecturi frumoase!����

    Sărbători fericite!��

    RăspundețiȘtergere