Secret Santa Blogger Edition 2019




Hello, hello, dragi cititori ! Iată că a venit și luna cadourilor, a luminițelor și a colindelor, a momentelor petrecute alături de cei dragi, ultima lună din an, care aduce cu ea rememorarea momentelor frumoase de peste an și promisiunea unui nou început, poate mai bun, mai frumos și mai îmbelșugat înțelept. 

Așa cum v-am obișnuit (și cum m-am obișnuit), la sfârșit de an prezint câteva articole tematice pe blog (cum ar fi, de exemplu, cele mai bune titluri citite de mine în 2019 – în câteva zile veți putea citi articolul complet aici), printre care și mult așteptatul Secret Santa între bloggeri, la care particip de patru ani. Patru ani !!  Le sunt extrem de recunoscătoare Alexandrei și lui Onisim pentru toată implicarea lor, pentru că m-au primit de fiecare dată cu brațele deschise și pentru ideea genială de a organiza la fiecare sfârșit de an acest eveniment minunat.

Sincer, de când fac parte din acest grupuleț minunat, aștept cu și mai mare nerăbdare sărbătorile de iarnă, deoarece îmi place foarte mult conceptul de Secret Santa, goana după cadouri, urmărirea”, în secret, a persoanei căreia urmează să-i fac cadoul, alegerea cadourilor potrivite, împachetarea acestora și tot ceea ce implică acest amuzant rol de Moș Crăciun secret.

Fără prea multe alte introduceri, anul acesta Moșul meu secret a fost Dumitrița de la World Of Books Web, cărei îi mulțumesc pentru fiecare lucrușor în parte. Ador absolut tot ce am primit, cana este superbă (nu știu dacă ai observat - tind să cred că da -, că am o sacoșă din pânză exact cu același model) și abia aștept să citesc cartea, care mi-a atras atenția încă de când a apărut. Mulțumesc mult, mult, Dumitrița, să ai un Crăciun de poveste, așa cum îți dorești tu !







Dacă vreți să descoperiți al cui Moș am fost eu, dar și ce alte cadouri au primit ceilalți book bloggeri, vă invit să treceți pe la toate blogurile participante. Lista completă și linkurile le aveți mai jos.

Sărbători fericite tuturor și să aveți parte de cele mai bune cărți, atât în această ultimă lună, cât și în anul care vine ! J J

Anamaria (Anareads)
Anita (Reading bird)
Dumitrița (World of books web)
Ioana Alexandra (Twistinmysobriety)
Onisim (omulfolositor)




Share this:

CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu